Menu Ga naar zoek pagina

Servicenormen leveranciers Vivium Services

Vivium Services streeft een hoge kwaliteit van dienstverlening na en we vinden dat onze leden en klanten dat ook van de leveranciers mogen verwachten. Deze kwaliteit kunnen en willen we met elkaar waarborgen. Om die reden werken we met servicenormen. Deze normen zijn de handvatten voor ons en onze partners om te kunnen monitoren of onze service voldoet aan de verwachtingen van onze klanten.

Onze servicenormen

  • KPI-annuleringen: maximaal 10% van het totaal aantal aanvragen.
  • Beoordelingscijfer: minimaal een 8 of hoger.
  • Binnen de norm van 48 uur gereageerd: minimaal 98% van het aantal aanvragen (werkdagen maandag t/m vrijdag).
  • Telefonische bereikbaarheid: minimaal 90% van de aangeboden gesprekken opgenomen op werkdagen.

Vivium Services streeft naar een servicenorm van 98%. Op het moment dat je dit om één of andere reden als leverancier niet haalt, horen we dat graag van je. Je kunt daarover altijd telefonisch contact met ons opnemen via 035 6 924 495 of het via de e-mail aan ons doorgeven op leveranciersvs@vivium.nl. We streven naar een opvolgingstermijn van 48 uur. Als we onverhoopt opmerken dat een aanvraag langer dan 48 uur open staat, zullen we je daarover benaderen. We vinden dit een gezamenlijke verantwoordelijkheid.

Sta jij als nieuwe leverancier achter onze servicenormen?

  • Je beantwoordt binnen 48 uur vragen van klanten.
  • Je verwerkt annuleringsverzoeken binnen 24 uur.
  • Je levert de dienstverlening volgens de afgesproken kwaliteit.
  • Je zorgt dat je op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur telefonisch bereikbaar bent voor klanten.

Herken jij jezelf hierin?

En wil je een samenwerking met Vivium Services aangaan? Stuur dan een e-mail naar leveranciersvs@vivium.nl.

Word vandaag nog lid!

  • Korting op alle Vivium Services
  • Korting op uw basis- en aanvullende zorgverzekering
  • Exclusieve ledenacties

Bekijk alle voordelen Direct lid worden