Veelgestelde vragen over Vivium Services
Alle veelgestelde vragen-
Ik heb nog niets gehoord van de leverancier
Dat kan gebeuren en dit horen wij graag van u. Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op via (035) 6 924 495 (op ma t/m vr tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar) of stuur een mail naar leden@vivium.nl
-
Ik ben mijn ledenpas kwijt
U kunt een nieuwe ledenpas aanvragen via Vivium Services, (035) 6 924 495 of door het sturen van een e-mail naar ledenadministratie@vivium.nl
-
Ik wil opzeggen
Opzegging dient schriftelijk plaats te vinden voor 1 december van het lopende kalenderjaar. Dit kan via het online afmeldingsformulier , per e-mail: ledenadministratie@vivium.nl of het sturen van een brief aan Vivium Services, Postbus 406, 1270 AK in Huizen.
-
Ik heb een klacht
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tristique at quam vel iaculis. Ut eleifend ullamcorper lectus, non scelerisque arcu luctus posuere. Suspendisse at efficitur sem. Vestibulum accumsan dolor sed odio aliquet posuere. Praesent non nisl enim. Ut accumsan mollis tortor vel vulputate. In nec posuere augue, id faucibus odio. Integer nunc arcu, mollis ac nunc a, posuere sollicitudin leo. Proin ut nibh lorem. Aliquam sit amet condimentum lacus. Aliquam rhoncus at do
-
Ik heb een klacht
Uw klacht en/ of suggestie kunt u sturen naar Vivium Zorggroep, t.a.v. Productmanager Vivium Services, Postbus 406, 1270 AK Huizen. Voor uitgebreide informatie kunt u de klachtenregeling opvragen bij Vivium Klantenservice 035 6 924 924. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen twee maanden, worden afgehandeld.
-
Nog een vraag?
Staat uw vraag hier niet tussen? Voor overige vragen is Vivium Services telefonisch via 035 6 924 495 te bereiken van ma t/m vrij tussen 9.00 en 17.00 uur. U kunt ook een mail sturen naar leden@vivium.nl
Word vandaag nog lid!
- Korting op alle Vivium Services
- Korting op uw basis- en aanvullende zorgverzekering
- Exclusieve ledenacties