Persoonlijk advies op maat door de Ledenconsulent

Wilt u persoonlijk advies over welzijn, wonen en de dienstverlening van Vivium Services in uw regio?

Onze ledenconsulent helpt u graag met al uw vragen. Zij gaat met u persoonlijk in gesprek en gaat voor u op op zoek naar antwoorden en oplossingen en kent de organisaties, instanties en hulpverleners in uw regio als geen ander. Dus zegt u het maar; waarmee kunnen we u helpen?

Wat doet de ledenconsulent?

Veranderingen in uw leefsituatie door nieuwe leef- en woonwensen, omdat u op leeftijd bent, of door verandering in mobiliteit of vitaliteit? Er zijn altijd voldoende mogelijkheden en oplossingen bij u in de buurt. De ledenconsulent denkt graag met u mee. Zij legt huisbezoeken af, houdt inloopspreekuren en geeft informatiebijeenkomsten om u te voorzien van persoonlijk advies en antwoorden op al uw vragen. Zij helpt u op weg in de wirwar van de regels rondom welzijn, wonen en gezondheidsdiensten zoals vervoer, (huishoudelijke) zorg, mobiliteit, woningaanpassingen en hulpmiddelen.

Als de ledenconsulent het antwoord niet direct weet, gaat zij voor u op zoek en raadpleegt zij professionele instanties. Ook kan zij u helpen met bijvoorbeeld het zoeken naar een hulp in de huishouding, ondersteuning bij het invullen van de belastingopgave of het regelen van maaltijden aan huis. En voor uw uiterlijke verzorging hoeft u uw huis niet uit; de kapper of pedicure komt gewoon bij u thuis langs.

Ook denkt de ledenconsulent graag met u mee over belangrijke zaken in uw woonsituatie. Zoals uw persoonlijke leefomstandigheden, de woning en de keuzes die u kunt maken. Waar nodig doet zij dat in overleg met andere organisaties, waaronder mogelijk uw woningcorporatie. Zodat u zo lang mogelijk veilig en comfortabel zelfstandig thuis kunt blijven wonen.

Contact

Wilt u meer informatie, heeft u vragen of wilt u een afspraak maken met de ledenconsulente? Bel de ledenconsulente op (035) 6 924 495 (bereikbaar op werkdagen van 9:00-17:00 uur) of stuur onderstaand contactformulier in. Binnen twee werkdagen belt de ledenconsulente u terug en bespreekt ze uw aanvraag. In verband met de maatregelen omtrent het coronavirus zullen de adviesgesprekken tijdelijk telefonisch plaatsvinden.

De ledenconsulent helpt u graag met advies en informatie over onder andere:

  • (vrije)tijdsbesteding en (dag)activiteiten;
  • ondersteuning voor mantelzorgers en uw naasten;
  • regionale voorzieningen;
  • financiële regelingen en subsidies;
  • aanvragen of wijzigen van welzijn-, wonen- en gezondheidsdiensten zoals vervoer, (huishoudelijke) zorg, mobiliteit, woningaanpassingen en hulpmiddelen;
  • dienstenaanbod van Vivium Services.

Kosten

De ledenconsulent is gratis voor Vivium Services leden. Als u nog geen lid bent kunt u nu lid worden voor € 10,-. Deze kennismakingsactie geldt t/m 1 juli 2021. Klik hier om u aan te melden als lid van Vivium Services.

Ook bij u in de buurt

Naast contact via de e-mail of telefonisch, organiseert Vivium Services ook inloopspreekuren, waar u op een laagdrempelige manier kennis kunt maken met de ledenconsulent én direct uw vragen kunt stellen. Zij is op onderstaande data van 14.00- 16.00 uur aanwezig in de winkel van Full Mobility in Bussum. Om zeker te weten dat u uw vragen kunt stellen, vragen wij u vooraf een afspraak te maken. Dit kan telefonisch of via onderstaand formulier. Het kan voorkomen dat u in i.v.m. de drukte buiten de winkel dient te wachten.

  • vrijdag 30 april
  • vrijdag 28 mei

Als u een vraag heeft en u wilt deze persoonlijk stellen, kunt u dit ook aangeven op onderstaand formulier.

    Velden met een * dient u in ieder geval in te vullen.

    Uw gegevens


    Onderwerp: Neem contact met mij op voor gratis advies van de ledenconsulent.